Urban Decay Afterdark eyeshadow palette

Ik kocht 2 weken geleden het AfterDark eyeshadow palette van Urban Decay. Ik wilde deze al een tijdje hebben en ik ben blij deze nu eindelijk in mijn bezit te kunnen hebben. Ik testte deze natuurlijk uit voor jullie en geef ik mijn eerlijk mening. Maar tot nu toe heb ik nog niet kunnen klagen over mijn Urban Decay palettes dus ik hoop dat ik hier ook erg tevreden mee zal zijn.

De doos op zichzelf vind ik al erg mooi!

Al voor ik het palette open zou doen zat ik al te verwonderen hoe mooi deze verpakking ook is. Maar de binnenkant is nog mooier! Er zit zelf een kwast bij en die werkt fijn, je kan er je oogschaduws goed mee aanbrengen en blenden.

Je kan ook trouwens een paar kleuren apart kopen onder andere Lounge! Moest je niet heel het palette willen kopen, deze kan je ook apart kopen.

De verpakking is erg stevig, je ziet wel snel vette vingers maar door de prachtige kleuren vergeef ik het hun wel.

Kijk wat een pigment!!

De oogschaduws waren makkelijk te blenden en brengen erg mooi aan. Ze hebben een kleun beetje fall-out maar de glitters onder je ogen zijn redelijk moeilijk weg te halen. Dus ik raad je aan om eerst je ooglook te doen en dan pas de basis. 

De oogschaduws brengen goed aan en zijn mooi te blenden. De kleuren blenden niet in elkaar door en verliezen geen pigment. Je kan ze met gelijk welke kwast aanbrengen. Je kan de oogschaduws ook perfect zonder basis gebruiken. Doe ik zelf bijna niet meer omdat ik vind dat het niet nodig is. Maar heb je vettige oogleden dan raad ik je aan om een basis aan te brengen en ook een af te poederen. 

Ik ben erg tevreden over de oogschaduws.

Ik ben erg blij met mijn nieuwe aankoop. Ik krijg veel complimentjes over mijn oogschaduw en dat komt dus van dit palette meiden! Laten we het er ook op houden dat zo'n palette niet goedkoop is. Maar als je dit te duur vind, Essence heeft ook hele goede eyeshadow palettes!

Urban Decay AfterDark - €50 ( te koop bij Ici Paris XL in Gent maar ook online! )

Reacties

Populaire berichten van deze blog

Catrice HD liquid Coverage foundation

Nyx Vivid Brights

Maybelline Fit Me Matte + Poreless foundation