Signal White Now Touch Instant White pen

Ik was een poosje geleden bij de Kruidvat en mijn ogen vielen direct op dit product. Ik had er nog niks van gezien van bloggers of YouTubers dus het leek me het perfecte moment om deze te gaan proberen. Mijn tanden zijn vrij wel niet geel, maar ze mogen altijd wel een tintje witter!

De verpakking ziet er ook leuk uit!

Ingrediƫnten.

Het lijkt een beetje op een concealer en zo werkt het ook een beetje. Hij zou de gele donkere plekken moet bedekken en je tanden wat meer oplichten. Je klikt 4x op de knop en dan breng je het product aan op de tanden en laat je die een minuut drogen zonder je lippen op tong ermee aan te raken.

Aan de linker helft heb ik het product aangebracht en aan de rechter kant niks. Maar ik merk er eigenlijk niks van. Ik heb deze nu al meerdere keren geprobeerd en dit werkt niet voor mij. Het ruikt dan nog eens raar en het heeft geen effect. Jammer, want ik had echt gehoopt dat dit zou werken. 

Voor mijn tanden doet het niks, erg jammer want het ging wel een leuk product zijn. Dit is dan nog eens niet heel goedkoop dus erg jammer dat dit niet werkt. 

Signal White Now Touch Instant White pen - €14,99

Reacties

Populaire berichten van deze blog

Catrice HD liquid Coverage foundation

Nyx Vivid Brights

Maybelline Fit Me Matte + Poreless foundation