Essence Little Beauty Angels collectie

Essence heeft de laatste tijd erg mooie collecties. Natuurlijk probeer ik graag nieuwe producten, dus deze producten moest ik proberen. Ik heb altijd wel last van roodheden dus ik hoop natuurlijk dat deze producten iets voor me doen.

Ik vind de verpakking erg mooi!

Face Perfection Primer - €3,59

Het is een groenige basis. Het voelt redelijk dik aan maar is makkelijk uit te smeren. Je hebt ze in drie verschillende kleuren en ik heb de gene voor de roodheden. 

Amai wat een verschil op het eerste gezicht. Ik merk direct verschil, hij verdoezeld direct mijn roodheden. Met foundation zie ik ook direct geen roodheden. Mijn foundation gaat tijdens de dag ook minder slijten omdat de primer goed zijn werk doet. Ik ben aangenaam verrast .

Loose Setting Powder - €3,39

Ik had nog nooit een groene poeder gehad en was daar best benieuwd naar.

Ik leek jammer genoeg op camera rood maar in werkelijkheid was dat niet zo. De poeder maakt mijn huid mooi matt, maar soms durft de poeder een groene schijn te hebben. Dus wel ermee oppassen. Verder is deze perfect voor mijn concealer af te poederen want zo blijft mijn concealer mooi zitten. Ook blijft mijn huid matt de gedurende dag heen.

Ik ben erg te spreken over de primer en de poeder. Het zijn twee favorieten van me die ik elke dag gebruik. Zeker proberen want op is op! 

Face Perfection Primer: €3,59
Losse Setting Powder: €3,39

Reacties

Populaire berichten van deze blog

Ik ben terug!

Jeffree Star Birthday Suit lipstick

Carli Bybel palette