Sleek Solstice highlight palette

Sleek verwonderd me heel erg de laatste tijd met hun nieuwe producten. Natuurlijk bestelde ik dan een paar producten bij Boozyshop en testte ik de producten uit. Het highlight palette vond ik erg mooi dus deze wilde ik proberen. Er zitten speciale kleuren in, vooral de paarse sprak me erg aan.

 De verpakking is prachtig!

Je krijgt 3 poeders en 1 creme. Ook zit er nog een kwastje in ( maar Emke moest deze al weggooien ).


De poeders zijn erg zacht en stuk voor stuk mooi gepigmenteerd. Ze bevatten allemaal een speciale glans, ik enk dat je hier een super mooie glow van krijgt.

De creme is perfect al basis voor de poeder highlighters. Maar kan ook perfect alleen. Blend mooi met de foundation en heeft geen velletjes.

 Ik heb hier alle 3 de poeders aan, wat een mooie glow! Ik ben een mega fan van deze highlighters.

 Het is een prachtig palette met super mooie highlighters. Hij is betaalbaar en goed, ik ben een fan!

Sleek Silstice highlight palette - €13,95 ( Boozyshop )

Reacties

Populaire berichten van deze blog

Catrice HD liquid Coverage foundation

Nyx Vivid Brights

Maybelline Fit Me Matte + Poreless foundation