Sleek Eyebrow Stylist

Een hele poos geleden kocht ik een paar nieuwe wenkbrauw producten onder andere dit pencil van Sleek. Sleek is een erg mooi merk en daar wou ik heel graag wat meer van proberen. Hun blush in Rose Gold is prachtig dus hopelijk is dit ook.

Het is een hele simpele verpakking, maar het is erg mooi. Sleek heeft geen hele spannende verpakkingen, maar het producten daarin tegen die zijn wel goed. 

Aan de ene kant heb je een borsteltje en aan de andere kant een draaibaar potlood.

Het was moeilijk om het even te proberen op mijn arm, maar hij is zacht en heeft een mooi pigment.
Hij is heel gepigmenteerd en brengt makkelijk aan. Gaat wel een klein beetje brokkelen waardoor er kleine brokjes kunnen ontstaan. Maar dat is redelijk makkelijk weg te doen met het borsteltje.

Ik vind het een heel fijn en makkelijk product. Als ik snel even mijn wenkbrauwen wil doen pak ik deze er even snel bij. Zeker een aanrader. Je kan ze in 3 kleuren verkrijgen.

Sleek Eyebrow Stylist - €8,49 bij DI

Wat is jou favoriete wenkbrauw product?

Reacties

Populaire berichten van deze blog

Catrice HD liquid Coverage foundation

Nyx Vivid Brights

Maybelline Fit Me Matte + Poreless foundation