Nyx Tame & Frame eyebrow pomade

Een tijdje geleden ben ik naar Gent geweest en ik ging ik voor de eerste keer naar de Nyx Store. Ik heb vele leuke producten gezien, maar ik ging specifiek voor mijn wishlist. Ik wilde al heel erg lang een pomade proberen en ik ben blij dat ze ze hadden, want ze zijn erg populair.

De verpakking ziet er leuk uit. Voel stevig aan en ziet er niet te goedkoop uit. 

Ik heb hem in de kleur Brunette. Het een een zachte creme met veel pigment. 

Je hebt maar een klein beetje nodig om je gehele wenkbrauw te doen. Het gaat erg makkelijk en natuurlijk. Hij blijft de hele dag mooi zitten en vervaagd niet. 

Eindelijk heb ik pomade gevonden die super fijn is. Ik gebruik hem nu al een hele maand elke dag en ik kan niet meer zonder!

Nyx Tame & Frame eyebrow pomade 

Reacties

Populaire berichten van deze blog

Catrice HD liquid Coverage foundation

Nyx Vivid Brights

Maybelline Fit Me Matte + Poreless foundation