I Heart Makeup Lip Lava

Op Boozyshop hebben ze heel vaak acties en natuurlijk kan ik het dan niet laten om dat dan even uit te proberen voor een verminderende prijs. I Heart Makeup spreekt me niet altijd aan omdat ik het niet spannend genoeg vind. Maar ik hoorde goede dingen over de Lip Lava's dat ik het wel wou proberen.

De verpakking ziet er leuk uit.

Ik had niet gedacht dat hij zo gepigmenteerd zou zijn. 

De spons applicator van het lip product brengt mijn liquid lipstick wat streperig aan. Ik moet ook even wennen aan de kleur maar hij is erg mooi. Leuk zomers kleurtje. Wel plakt deze heel erg en kan hij in de lijntjes trekken. Maar hij blijft wel 4 uur goed zitten en dat verwacht je toch van een liquid lipstick.  
I Heart Makeup Lip Lava - €3,79

Reacties

Populaire berichten van deze blog

Ik ben terug!

Jeffree Star Birthday Suit lipstick

Carli Bybel palette