Hema It's My Beautiful Skin Day serum

Dagelijkse lichaam verzorging vind ik zo belangrijk, maar dat geldt​ ook voor je gezicht. Ik krijg veel complimenten dat ik een zachte huid heb en dit is het geheim erachter. Ik gebruik deze serum al ruim 2 jaar en ik merk dat ik niet meer zonder kan! 

Je kan deze serum gebruiken als dag creme, maar ik gebruik hem toch graag als serum onder mijn dag creme voor wat extra voeding. Vooral iemand met een droge huid kan je deze best met dag creme gebruiken. 

Ook zien de ingrediënten er heel goed uit.

De verpakking is met een pomp flacon, handig! De verpakking ziet er nog eens leuk en goed uit.

Het is een witte creme met een klein lekker geurtje aan. Het is makkelijk aan te brengen zonder vettig op de huid te liggen. Het trekt lekker makkelijk in en je kan er eigenlijk direct je dag creme bovenaan brengen zonder nog een paar minuten te moeten wachten. Ik merk ook dat mijn make-up beter blijft zitten. Maar ook blend mijn foundation beter in, veel natuurlijker!

Ik ben helemaal verliefd op deze serum, ik heb alvast al een back-up!

Hema It's My Beautiful Skin Day serum - €4,50 ( BE ) €3,95 ( NL )

Reacties

  1. Blijkbaar is de skincare van de Hema echt fantastisch! Moet ik dringend eens uittesten denk ik :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze serum gebruik ik al jaren en vind 'm erg fijn! Hij is bijna op, haha snel een nieuwe halen :)

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Populaire berichten van deze blog

Ik ben terug!

Jeffree Star Birthday Suit lipstick

Carli Bybel palette