Essence Matt Matt Matt longlasting lipgloss

 Essence heeft altijd erg leuke producten. Zoals nu hebben ze erg leuke matt lipglossjes. Ik heb er ééntje gekregen van Naomi, super lief dankjewel! Ik heb ze getest voor jullie en vandaag wil ik heel graag vertellen hoe ik deze vind.

Ze zijn erg gepigmenteerd en zacht en zijn semi-matt. Het zijn geen liquid lipsticks, maar het zijn lip creams. 

De lichte kleur staat me niet erg goed en is erg streperig. Dat is wel jammer want ik vond het een erg mooie kleur. Maar ik combinatie met de donkere kleur is hij wel erg mooi.

Deze kleur is erg mooi! Hij is erg mooi nude roze kleur. Echt mijn kleurtje!

Het is zijn zachte lipcreams. Ik vind ze erg fijn en vooral de nude roze kleur vind ik prachtig! Ze blijven tot 2-3 uurtjes zitten.

Essence Matt Matt Matt longlasting lipgloss - €2,39 per stuk

Reacties

Populaire berichten van deze blog

Catrice HD liquid Coverage foundation

Nyx Vivid Brights

Maybelline Fit Me Matte + Poreless foundation