Catrice Marina Hoermanseder collectie

Catrice heeft regelmatig erg mooie collecties. Heel vaak sla ik ze over omdat ik al zoveel heb, maar ik heb ook al een tijdje niks meer geschreven over Catrice dus het werd weer eens tijd. Deze collectie had ook nog een make-up tasje, nagellak, lipsticks en een blush. Maar die vond ik eerlijk gezegd niet spannend genoeg om in mijn collectie te hebben.

Ik heb dus een kwast, een highlighter en een oogschaduw palette kunnen bemachtigen. Maar eerlijk!? Deze verpakking vind ik super mooi!

Highlighter kwast - €4,59

Hier was ik erg benieuwd naar! Het had een speciale vorm en zag er leuk uit. Ik testte deze ook gelijk en ik merkte direct dat het een hele makkelijke kwast is en hikj mijn producten mooi blend. Hij is niet echt geschikt voor creme producten omdat ik de haartjes daarvoor te slap vind. Ook bij het wassen gaat het erg makkelijk. Erg tevreden van deze kwast.

Highlighterpearls - €3,99

Hier had ik geen hoge verwachtingen van, maar eigenlijk ben ik best verbaast. Hij heeft een erg mooi glans en is makkelijk op te bouwen naar een zeer intense highlight. Ik had ook niet gedacht dat ik hem zo vaak bij de hand zou nemen. Het enige nadeel isdat het parels zijn en ze dus overal kunnen vliegen als je met de kwast voorzichtig door de poeder gaat. Maar verder erg blij ermee.

 Eyeshadow palette - €4,99

Hier had ik dan wel weer hoge verwachtingen van omdat het er zo mooi uitzien en over het algemeen Catrice oogschaduws goed zijn. Maar deze viel dik tegen. Het zijn harde stugge poeders en zijn nog eens erg poederig. Ze hebben bijna geen pigment en ik vond dat de 2 bruine kleuren toch een groter kleur verschil mochten gehad hebben want als ik een ooglook maak valt er bijna niet mee te werken omdat alle kleuren in elkaar overlopen en tot én kleur vormen, jammer.

   
Ik ben erg blij met de kwast en met de highlighter, maar ik denk dat ik het oogschaduw palette niet veel meer zal aanraken. Welke producten van deze collectie heb jij?

Reacties

  1. De highlighter lijkt mij echt verrassend goed! Ik ga eens een kijkje nemen in het Kruidvat :)

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Populaire berichten van deze blog

Catrice HD liquid Coverage foundation

Nyx Vivid Brights

Maybelline Fit Me Matte + Poreless foundation