Sleek Matte Me

Liquid lipsticks zin zo in dat iedereen wel van elk merk een liquid lipstick moet proberen. Iedereen heeft vrij wel en liquid lipstick in hun stash zitten. Zelf had ik nog niks in bezit tot ik deze Sleek Matte Me liquid lipsticks aanschafte. Natuurlijk was ik erg benieuwd waarom dat dit een hype is. Ik testte deze liquid lipsticks uit voor jullie en hopelijk bevallen ze me ook!

 Bittersweet

Birthday Suit staat al lang op mijn lijstje, maar hij is steeds overal uitverkocht. Ik ging dan voor een ander kleurtje genaamd Bittersweet. Deze is oud roze maar heeft een er peach tintje in zitten wat de lip kleur dan weer mooi maakt.

Deze is makkelijk aan te brengen door de sponsapplicator. Hij was niet streperig en verdeelde het product mooi over mijn lippen. Ik merkte direct dat hij mooi opdroogde en niet in de lijntjes ging trekken. Maar als ik eet en drink vervaagd de rand heel snel waardoor het er heel lelijk uitzien.Dat is wel jammer. Hij verslijt dus heel rap.

 Shabby Chic

Toen ik Bittersweet had moet ik nog een ander kleurtje hebben om een leuk review te kunnen schrijven. Dus ik toch nog Shabby Chic omdat ik zo'n kleurtje nog niet in mijn stash had. Ook zagen de swatshes online er heel goed uit. Daarom was ik hier wel erg benieuwd naar.

Deze sponsapplicator is ook erg fijn, niks op aan te merken. Ik merkte wel dat deze moeilijker opdroogde en wat plakkerig werd ook al was deze volledig opgedroogd. Hij trok niet in de lijntjes, maar het was een vreemd niet fijn gevoel op de lippen. Misschien heb ik een slechte liquid lipstick maar deze vond ik niet fijn. De geur was niet anders dan de andere liquid lipstick dus ik snap het probleem niet.

Jammer dat deze vlug slijten bij het eten en drinken. Ze zijn wel mooi maar dan doe ik ze liever alleen aan voor video's. Deze ene is wat anders dan de andere, vooral de formule vind ik wat verschillend. Maar ben je opzoek naar een leuke kleur voor je video's of voor foto's dan zijn dit erg leuke. Want bijstiften maakt het er niet mooier op, ze gaan brokkelen en lelijk worden. Of te wel moet je ze helemaal terug afdoen en dan terug opnieuw doen, maar dat vind ik tijd verspilling. 

De Sleek Matte Me liquid lipsticks zijn de koop op Boozyshop.be voor €7,49

Welke liquid lipstick raad je mij aan?

Reacties

Populaire berichten van deze blog

Ik ben terug!

Jeffree Star Birthday Suit lipstick

Carli Bybel palette