Sleek Highlighter Palette

Ik zag een review op Naomi haar blog en dat ging over dit highlighter palette van Sleek Makeup. Ik vond hem zo mooi dat ik hem moest bestellen. Ik gebruik hem nu al een tijdje en vandaag wil ik vertellen wat ik van dit product vind. 

Sleek heeft hele mooie producten, ze worden mooi verpakt en er wordt erg veel uitleg gegeven op de verpakking.

Deze verpakking is prachtig! Ik heb veel mooie verpakkingen, maar deze springt er toch wel mooi uit. Het nadeel is wel dat hij rap vies wordt, maar even schoonmaken en dan terug mooi in mijn stash steken. Het is ook een hele stevige verpakking.

Wat een prachtige highlighters! Er zitten 3 poeder highlighters in en 1 creme highlighter. Ook zit er normaal een kwastje in, maar die ik heb er al even uitgehaald.

Wat een pigment hebben deze highlighters. Ze zijn een klein beetje korrelig, maar glijden als boter over mijn huid en blenden mooi uit ook vervagen ze niet te rap. Ze hebben een mooie glans, maar de poeder highlighters hebben wel elk wat glitter, maar het is niet overheersend. 

Kijk wat prachtig ze zijn op mijn huid. Ik ben vooral fan van de paarse highlighter. Ze zijn erg mooi en blijven goed zitten. Ik ben super fan!

Dit palette moet je gewoon in huis hebben. Hij is erg mooi en ze passen wel bij elke huid type. Ik gebruik ze erg graag en vooral op foto's springen er erg uit, prachtig! Ben jij fan?

De Sleek Highlighter palette is te koop bij Boozyshop.be voor €13,95

Reacties

Populaire berichten van deze blog

Catrice HD liquid Coverage foundation

Nyx Vivid Brights

Maybelline Fit Me Matte + Poreless foundation