NIEUW! Essence Concealer + Face palette

De nieuwe producten van Essence zijn nu pas echt uitgekomen maar er waren al een paar producten die ik toch wel erg graag wilde proberen en die nam ik alvast mee. Erg jammer dat ze er nu nog maar zijn, maar ik ga zeker meer producten halen van Essence om te testen voor jullie.

Essence Camouflage Full Coverage concealer

Toen ik zag dat ze een nieuwe concealer hadden moest deze ook gelijk mee. De enige lichte concealer voor de lichte huidjes is die van Catrice, maar ik ben ook wel benieuwd of Essence nu ook lichte concealers zal uitbrengen. Wat me meteen opviel is dat ik de verpakking erg fijn vind, hij is groot maar hij straalt erg mooi uit. 

De sponsapplicator pakt jammer genoeg niet super veel product dus ik moet wel 2 keer nemen om genoeg concealer te hebben. Maar verder niks op aan te merken. 


Het is jammer genoeg niet de lichtste kleur die er is maar hij is zeker niet te donker voor een lichte huid; Bij mij word het dan wel niet echt opgelicht maar ik kan wel mijn blauwe kringetjes wat bedekken. Je moet hem zeker wel goed afpoederen want hij is wel erg glimmend en gaat snel in de lijntjes trekken. Maar hij blijft mooi zitten en gaat niet verschuiven. Is ook niet vlekkerig en heeft geen velletjes. Prima concealer.

 Essence Eye & Face palette in 02 Rise & Shine

Dit prak me ook gelijk aan. Vooral de blush die hierin aanwezig is vond ik erg mooi. Ook is de uitstraling weer erg mooi. Het oogt niet goedkoop. De verpakking ken ik al van andere eyeshadow palettes, maar ik heb daar niks op tegen.

De oogschaduws, blush en highlighter is erg mooi en goed gepigmenteerd. De oogschaduws zijn wel erg korrelig, maar bij de blush en highlighter heb ik daar helemaal geen last van.  

De blush en highlighter brengen mooi aan en blenden mooi in de huid. Ze zijn niet de poederig en blijven de hele dag mooi zitten. Ik ben zo verliefd op de blush en de highlighter dat ik dit nu dagelijks gebruik. 

De oogschaduws geven veel fall-out en brengen niet fijn aan. Ik kan er ook geen deftige look mee maken omdat de oogschaduws vlug vervagen en te rap in elkaar blenden tot één kleur. Het zagen er leuke oogschaduws uit, maar jammer genoeg pakte dat niet zo goed uit. Wel jammer want het zou wel een mooie look kunnen geweest zijn.

De concealer is zeker een aanrader maar ik zou eerder het palette laten liggen voor de ogschaduws maar de blush en highlighter zijn goddelijk! Ik ga zeker nog meer producten testen van Essence dus dit zijn zeker niet de laatste.

De Essence Camouflage conealer is te koop bij Kruidvat voor €2,59
De Essence Eye & Face palette is 02 Rise & Shine is te koop bij Kruidvat voor €3,99

Heb jij al nieuwe producten van Essence?

Reacties

  1. Ooh, Ok lieverd.
    Dat wist ik niet! Dan ga ik het ook zeker eens testen!

    Liefs Naomi.

    BIG LOVE FOR U ��❤

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Populaire berichten van deze blog

Ik ben terug!

Jeffree Star Birthday Suit lipstick

Carli Bybel palette