Catrice Pulse Of Purism collectie

Catrice is er weer met een nieuwe collectie. Natuurlijk zag ik twee producten die me echt aanspraken. Catrice spreekt me de laatste weer erg aan, ze hebben weer leukere collecties. Ook hun nieuwe producten in hun assortiment vind ik erg goed. De limited edition sprak me erg aan om de verpakking en omdat ik heel graag weer wat wou proberen van hun.

Ik kocht een prachtige zomerse blush en een pearl primer.  Deze producten spraken me aan om hun verpakking. Ze voelen stevig aan en niet goedkoop. De primer is trouwens van glas, dus pas wel even op. 

 Pure Radiance Glowrizer - €4,99

Toen ik deze zag moest ik deze ook gelijk hebben. Vele dure merken hebben dit soort producten, maar gelukkig kwam Catrice met een veel goedkoper product. Dit product van bij mijn Kruidvat ook in 1 week uitverkocht. Hopelijk vind ik nog in een andere Kruidvat dit product want ik moet nog een back-up hebben.

Het is een redelijk waterig product, maar dat vind ik wel heerlijk met deze mooie zomerse dagen. Het bolletjes worden door het pompje samen gebracht met de gel. De gel is makkelijk uit te smeren en trekt mooi in de huid. Je krijgt ook een mooie subtiele glans om de huid.

De glans is heel subtiel, maar erg mooi. Ik gebruik deze primer nu al elke dag en ik gebruik hem erg graag. Hij is licht qua structuur en laat mijn make-up de hele dag mooi op zijn plaats zitten, ik ben fan!

 Powder blush - €3,99

Ik zag deze blush en die sprak me gelijk aan omdat ik zo'n kleun nog niet in mijn collectie heb. Ik vind hem erg mooi. Catrice heeft ook erg mooie gezichtsproducten dus deze moest zeker mee naar huis. De verpakking is niet super speciaal, maar het heeft iets.

Toen hij hem swatshe merkte ik direct dat dit een vrij poederige blush zou zijn, maar hoe poederig hoe gepigmenteerden dat hij is. Er komt lekker veel kleur van af.

Je moet goed oppassen want het blush kan rap heftig worden. Hij is niet vlekkerig en blend mooi uit. Hij is matt, maar ik kan dan nog een highlighter er bovenop aanbrengen voor meer glow. Ik vind de blush erg mooi voor zomerse dagen. Ook erg mooi als je de ogen rustig houd en wat heftiger gaat met de blush. 

Ik ben erg te spreken over deze collectie. Ik vind de primer en de blush erg mooi en goed. Zeker aanraders. Zou jij ze kopen/proberen?

De Catrice Pulse Of Purism glowrizer is te koop bij Kruidvat voor €4,99
De Catrice Pulse Of Purism blush is te koop bij Kruidvat voor €3,99

Reacties

Populaire berichten van deze blog

Catrice HD liquid Coverage foundation

Nyx Vivid Brights

Maybelline Fit Me Matte + Poreless foundation