Veet Sensitive Precision

Veet kwam een paar maanden geleden met iets nieuws. De Veet Sensitive Precision op de markt. Natuurlijk hebben vele merken al dit soort apparaatje, maar deze zou nog beter moeten zijn dan vele apparaatjes. Natuurlijk maakte mij dat super nieuwsgierig en wachtte ik tot er een actie was, want €30 vond ik nog prijzig voor een 'niet werkende'. 2 weken geleden zag ik dan ze waren afgeprijsd op €17,50 dus ik ging hem gelijk halen.

Inhoud:
  • Tweezijdige precisietop van 16 en 6 mm
  • Opzetkammetjes van 2 en 4 mm voor uniforme haarlengte 
  • Bikinilijntop van 20 mm
  • Opzetkam voor uniforme haarlengte
  • Schoonmaakborsteltje
  • AA-batterij
  • Beautycap
  • Beautyzakje op je apparaat overal mee naar toe te nemen

Dit is een stuk voor de wenkbrauwen met het scheerapparaatje kan je makkelijk en precies de haartjes wegdoen onder de wenkbrauw op je wenkbrauwen er strakker de laten uitzien. Ook is dit niet alleen voor de wenkbrauwen. Heb jij een klein snorretje? Dan kan je dit ook perfect gebruiken om het even weg te doen. Het opzetstukje kan je makkelijk gebruiken om alle wenkbrauw haartjes wat korter de maken. Je hebt ook 2 kanten, je kan zelf bepalen wat jij wilt.

Hij werkt makkelijk en precies, maar ik merk dat ik epileren fijner vind omdat het haartje dan ook echt weg is. Want als ik dit gebruik onder de wenkbrauw merk ik dat ik nog altijd haartjes zie. daarom gebruik ik deze alleen voor boven de wenkbrauw, om het strakker te maken en ook om de haartjes tussen de wenkbrauwen wat mooier de makken. Ook gebruik ik het opzetstukje graag voor mijn lange wenkbrauwhaartjes. Hij maakte ze korter. Ik heb nu strakkere en mooiere wenkbrauwen. 

Dit is een opzetstuk voor de bikinilijn en de oksels. Hiermee zou je pijnloos de haren kunnen verwijderen. Zou veel beter moeten zijn dan een scheerapparaat. Je kan hier pijnloos mee werken omdat de mesjes niet op de huid komen maar alleen op de haartjes. Het opzetstukje zou je kunnen gebruiken om eventuele haartjes korter te kunnen maken. 

Zelf toen ik dit voor het eerst gebruikte onder de oksel merkte ik al dat dit niet zo prettig werkte. Bij de bikinilijn had ik nergens last van, maar zelf zou ik dit nooit meer gebruiken voor de oksel. Ik weet niet zo goed wat ik hiermee moet, maar hopelijk kan ik hem in de toekomst nog blijven gebruiken. Maar hij is pijnloos en werkt goed.

Het opzetstuk voor de wenkbrauwen vind ik heel fijn, maar het opzetstuk voor de bikinilijn en de oksels, daar ben ik niet helemaal over te spreken. Het apparaat werkt erg fijn en ik heb nog geen betere gevonden. Maar dat mag ook zeker wel voor de prijs. Hij is duurder dan de meeste apparaatjes, maar hij werkt wel heel goed. Hij is zeker wel aan te raden.

De Veet Sensitive Precision is te koop bij Kruidvat voor €29,99

Reacties

Een reactie plaatsen

Populaire berichten van deze blog

Catrice HD liquid Coverage foundation

Nyx Vivid Brights

Maybelline Fit Me Matte + Poreless foundation