Terug beginnen met bloggen!

Ja, je ziet het goed. Ik ga terug beginnen met bloggen. Ik heb even een pauze genomen omdat ik er geen tijd meer voor had en ik totaal geen inspiratie meer had om leuke artikels te maken. Ook kon ik heel vaak geen nieuwe leuke producten halen om te reviewen. Maar nu heb ik een paar hele leuke spulletjes gekocht en natuurlijk ga ik deze testen voor jullie en schrijf ik er heel graag iets over.

Ik heb me ook net een nieuwe camera aangeschaft dus ik heb nu super goede kwaliteit in mijn foto's maar ook in mijn video's. Ik ben er mega blij mee. Ik heb mij de Nikon D5500 aangeschaft en het is een schatje. 

Ik ga elke woensdag een leuk nieuw artikel online zetten en natuurlijk komt er elke zaterdag een nieuwe video online. Ik maak ook extra video's want ik vind het veel te leuk om video's te maken. Je kan ook alvast abonneren om op de hoogte te kunnen blijven van mijn nieuwste video's.

Ik hoop dat ik jullier hiermee blij maak want velen vonden het heel jammer dat ik even gestopt was. Here i am! 

Reacties

Populaire berichten van deze blog

Ik ben terug!

Jeffree Star Birthday Suit lipstick

Carli Bybel palette