Mac lipstick | Faux

Eindelijk mijn eerste Mac lipstick. Toen in bij Naomi was mocht ik deze lipstick eens even van haar opdoen en ik vond hem erg mooi dat ik hem gewoon moest hebben. Eindelijk heb ik hem online kunnen bestellen bij Mac Cosmetics. Ik woon niet dicht bij een Mac Store of counter dus ik kon hem maar online bestellen. Maar dit is echt een schatje.

Ik ben niet super goed in ingrediรซnten, maar ik lees altijd goede reviews hiervan. Dus het zal wel goed zijn. Het nadeel eraan is wel dat Mac op dieren getest word en dat moet stoppen!

De verpakking ziet er goed uit, voelt luxe aan en is stevig. Niks op aan te merken.

Wat een pigment! Deze glijd als boter over mijn lippen, maar gaat niet in de lintjes trekken. Dit is een satin lipstick dus deze is matt maar niet super matt. Dat effect vind ik erg mooi. Deze lipstick blijft met eten en drinken 2 uur op mijn lippen zitten. Lipsticks verslijten nu eenmaal rapper dan een liquid lipstick. Maar bijstiften kan natuurlijk geen kwaad. De lipstick past ook bij elke look en is makkelijk te dragen voor naar school en naar het werk. 

Ik ben verliefd op deze lipstick. Ik ben zeker nog van plan om meer lipsticks te kopen van Mac. Ik ben ook wel erg benieuwd naar Please Me. Ik heb nog niet echt veel Mac producten, maar laat vooral uw favoriete Mac product weten in de reacties. 

De Mac lipstick in Faux is te koop bij de Mac Store en Counter of online voor €19,50

Reacties

  1. Elaba ^^ dankzij mij hรฉ lieverd ๐Ÿ˜†

    We are MAC lovers ๐Ÿ’–๐Ÿ’–๐Ÿ’–

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Populaire berichten van deze blog

Catrice HD liquid Coverage foundation

Nyx Vivid Brights

Maybelline Fit Me Matte + Poreless foundation