GRWM: FULL GLAM MAKEUP | Emmekes blog

Ik heb weer eens een Get Ready With Me video voor jullie. ik test ook deze keer nieuwe producten en kijk of deze goed zijn. Ook ging ik deze keer voor een look die ik echter nooit zou dragen, het was een uitdaging maar ik vind het resultaat erg mooi. Veel kijkplezier! 

OGEN:
- Essence Camouflage concealer
- Essence Stay All Day powder
- Makeup Revolution Fortune Favours The Brave eyeshadow palette
- Catrice Lash Desser Comb mascara

GEZICHT:
- Sleek Barekissed Illuminator | Monaco
- Essence Get Picture Ready long-lasting compact make-up
- Catrice Liquid Luminizer strobing pen | 010 & 020
- Essence Stay All Day powder
- Freedom creme controur palette
- Essence Silky Touch blush | babydoll
- Sleek Highlighter palette

LIPPEN:
- Catrice Ultimate Stay lipstick | 140 Behind The Red Curtain

Reacties

Populaire berichten van deze blog

Ik ben terug!

Jeffree Star Birthday Suit lipstick

Carli Bybel palette