Essence Stay All Day translucent powder

Eerder probeerde ik al een losse poeder van Max & More en ik vond dat ik het bake effect toch niet zo mooi vond dus ik stopte ermee. Ik ben dan ook gestopt met de losse poeder de gebruiken. Maar Ik mocht deze losse poeder van Essence eens proberen van en vriendin en ik deed weer de bake techniek weer en ik vond het resultaat erg mooi dus ik besloot zelf de poeder te kopen en verder te testen.
 
Deze losse poeder zou het gezicht mat moeten maken en fixeren. Is ook handig voor het uit blenden van blush, moest je er teveel hebben aangebracht. Hij is goed voor alle huidtypes. Ook zitten er erg weinig ingrediënten in, dat ziet er goed uit.

Het is een fijne losse poeder zonder klontjes. Hij is makkelijk op de spons of kwast aan te brengen. Het is eigenlijk een hele basic poeder. Verder ziet er verpakking er ook goed uit, niks op aan te merken.

Ik kan makkelijk een dikke laag moeder onder mijn ogen doen zonder dat het zich gaan ophopen in de lijntjes samen met de concealer. Als je het éénmaal weg veegt heb ik geen witte waas en heb ik een mooi gematteerde huid. Mijn concealer kruipt door de dag heen niet in mijn lijntjes en zorgt ook niet voor ophoping.  Ook is deze poeder handig voor het corrigeren van mijn contour, handig!

Ik ben super tevreden over deze poeder. Ik merk dat ik het bake techniek begin te accepteren. Ik vond het vroeger maar niks maar ik vind dat mijn make-up veel mooier en langer blijft zitten. Ook is deze poeder handig voor gewoon over het hele gezicht te doen. Hij is budget en hij werkt nog eens goed, ik ben positief.

De Essence Stay All Day translucent fixing powder is te koop bij Kruidvat voor €3,99

Gebruik jij de bake techniek?

Reacties

  1. oh! ziet er wel leuk uit!kzal het denk ik ook es gaan halen 😘

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ga deze ook eens gaan halen denk ik lieverd 💖

    Liefs Naomi 😘❤

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Populaire berichten van deze blog

Catrice HD liquid Coverage foundation

Nyx Vivid Brights

Maybelline Fit Me Matte + Poreless foundation