Stoppen met bloggen?!

Dit is toch een artikel waar ik goed bij moest gaan nadenken maar toch heb ik eruit kunnen komen en ik heb beslist om op dit moment een pauze te geven aan mijn blog. Ik merk dat ik het bloggen op dit moment niet leuk genoeg meer vind zoals vroeger. Ik heb ook heel wat meegemaakt in 2016 dat mij toch wat heeft veranderd...

Ik heb een zwaar jaar achter de rug en ik zei tegen mezelf dat ik mezelf wat meer tijd moet geven, want anders ben ik altijd maar negatief en ga ik voortdurend nadenken. Ook was ik mezelf niet tijdens het bloggen en kon ik geen goede idee├źn bedenken voor een leuk artikel. Ook merk ik dat ik bloggen minder leuk begin te vinden dan vroeger. Ik heb veel weergaven maar amper reacties en het is natuurlijk altijd wel leuk als je eens een reactie kan lezen. Ook vind ik video's maken op dit moment zoveel leuker dat ik gewoon een pauze wil inlichten voor mijn blog. Dus hierbij, voorlopig komen er geen artikels meer online. Ik stop er niet volledig mee omdat ik het te hard zou missen. En als ik terug wil beginnen kan ik gerust verder doen. Maar op dit moment staat mijn hoofd er echt niet naar en heb ik tijd nodig voor mezelf. 

Voor velen zou dit misschien wel wat minder nieuws zijn maar ik ben nog altijd te vinden op YouTube waarop je je kan abonneren om op de hoogte te kunnen blijven van mijn nieuwste video's! 

Reacties

Populaire berichten van deze blog

Catrice HD liquid Coverage foundation

Nyx Vivid Brights

Maybelline Fit Me Matte + Poreless foundation