Blog update januari 2017

Ik zit maar de breinstormen wat ik in 2017 allemaal met mijn blog wil doen. Ik wilde het eerst in een video allemaal vertellen maar ik denk dat dat maar heel saai zou zijn dus ik maak er toch een artikel over. Er zijn toch een paar dingen die ik wil aanpassen. Want bloggen gaat nu éénmaal een beetje uit de mode...

Er zijn vele YouTubers die ik volg die gestopt zijn met bloggen omdat ze er minder plezier in hebben en niet genoeg bezoekers hebben voor hun werk wat ze eraan doen. Nou dat is net hetzelfde bij mij. Ik neem veel tijd voor goede foto's en zorg ook voor een goed geschreven artikel. En ik merk dat er maar rond de 70 weergaven zijn en ik bijna geen reacties heb op mijn artikels. Dat maakt het voor mij minder leuk om mijn artikels te gaan maken. Ook vind ik filmen op dit moment veel leuker!

Nu we het toch over filmen hebben. Ik heb veel plezier in het maken van video's en vind het bewerken ervan ook heel leuk om ermee te spelen en nieuwe dingen te kunnen ontdekken. Ook vlog ik heel graag tijdens de vakantie dagen. Filmen tijdens de schoolweken is natuurlijk wat moeilijker voor ik omdat ik minder mijn werk er kan insteken en de video's dan niet genoeg animatie voor mij hebben. Ook wil ik altijd de puntjes op de i kunnen zetten dat mijn video's leuk genoeg zijn om naar te kijken. 

Ik maakte in december elk weekend een vlogweekend maar in januari wil ik dat sowieso niet meer doen omdat ik daar totaal geen tijd voor zal hebben en ik mijn weekendvlogs niet spannend genoeg vind. Ik vind weekvlogs tijdens de vakantie's veel leuker om te kijken en te maken. Dus daar stop ik deze maand voorlopig mee. 

Wat mijn artikels betreft wil ik eigenlijk gewoon elke woensdag een artikel online zetten over beauty, fashion of lifestyle. Ik heb al leuke artikels in mijn hoofd en die wil ik graag neerschrijven. Natuurlijk stop ik voorlopig nog niet met bloggen omdat ik het nog te leuk vind.

Het was een lange update maar ik wil hiermee gewoon uitleggen dat ik veel meer wil gaan doen in mijn vrije tijd. Meer gaan sporten en gezonder gaan eten. Maar ook meer afspreken met vrienden en familie. 

Reacties

  1. ah ik begrijp je heel goed. Ik heb op 100 na bijna 7 duizend abonnees op youtube maar toch hou ik mijn blog wel bij. Ik krijg veel minder reacties op mijn blog.. wanneer ik reageer bij andere dan krijg ik er nog weleens een aantal terug maar als zou ik alleen maar artikelen schrijven en niets bij andere achterlaten dan worden het alleen nog maar views. Reacties stimuleren mij ook dus daar hoef je je niet voor te schamen. Ik heb ook al alles geprobeerd op youtube en nooit een upload dag overgeslagen. Ik werk 40 uur ernaast en doe dus ook bloggen en youtube voor mijn plezier. Toch is het een droom om ooit zoals vera of manon te worden, een voorbeeld voor andere, een inspiratie voor mensen..

    ik blijf knallen en ik blijf mijn best doen ! <3 succes met alles

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt voor je reactie! Ja als ik een reactie krijg op een video of op mijn artikel dan word ik er zo gelukkig van en stimuleert het me om verder te gaan doen met mijn artikels en mijn video's. Ik steek overal veel werk in om het leuk genoeg te kunnen makan voor mijn kijkers en volgens maar ja het blijft een droom om net zoals Mascha of Serena te worden...

      Dankjewel jij ook! ;)

      Verwijderen

Een reactie plaatsen

Populaire berichten van deze blog

Ik ben terug!

Jeffree Star Birthday Suit lipstick

Carli Bybel palette