Birthday wishlist!

31 januari ben ik 18 jaar en natuurlijk maak ik zoals de meeste een wishlist met de leukste dingen die ik maar kan wensen. Als ik 18 word gaat een nieuwe poort voor me open naar de volwassen wereld. Ik ben dan natuurlijk nog geen volwassen maar ik mag dan gaan stemmen, mijn eigen centjes aan sparen en natuurlijk mijn rijbewijs gaan doen.

Net zoals de meeste droom ik wel dat ik ooit deze camera in mijn bezit heb. Deze is dan ook redelijk aan de prijs en is het geen dingetje die mensen snel zullen kopen. Natuurlijk ben ik dol op fotografie en film ik heel graag. Ik hou van top kwaliteit en natuurlijk ben ik opzoek naar een goede camera en dit lijkt me toch wel een goede camera om in mijn bezit te hebben. 

Ook ben ik nog altijd een grote beautyfan en heb ik nog een grote wonder voor mooie en goede producten. Natuurlijk wil ik al heel lang het Peach palette van Too Faced hebben, maar hij is moeilijk te verkrijgen en dat vind ik erg jammer. Want dit is een palette die ik erg graag zou gebruiken.

Dit cadeau weet ik al maar toch wilde ik dit wel graag in mijn wishlist zetten omdat ik er heel erg naar uitkijk. Een goede vriendin van mijn mama had een leuk idee om voor mijn verjaardag naar de Primark te gaan en natuurlijk heb ik daar super veel zin in, alvast bedankt! 

Dit is dan mijn wishlist voor dit jaar! Wat zou jij graag krijgen voor jou verjaardag?

Reacties

Populaire berichten van deze blog

Ik ben terug!

Jeffree Star Birthday Suit lipstick

Carli Bybel palette