Wishlist 2016 gelukt?

In juli maakte ik een wishlist. Hij was klein en intiem maar toch was het erg moeilijk om alles voor 2016 te kunnen hebben. Ik heb redelijke grote maar ook dure dingen staan op mijn wishlist en ik wist al zeker van mezelf dat ik dit nooit allemaal ging kunnen hebben in 6 maanden. Maar laten we eens kijken wat ik eigenlijk allemaal wel wou...
  • Laptop kopen
  • Camera kopen
  • Nieuwe meubels voor in mijn kamer
  • Tweede tattoo laten zetten
  • Eigen blogdomein kopen
  • Adidas Stan Smith schoenen 
En dit heb ik allemaal kunnen kopen in 2016:
  • Laptop kopen
  • Camera kopen
  • Nieuwe meubels voor in mijn kamer
  • Tweede tattoo laten zetten
  • Eigen blogdomein kopen
  • Adidas Stan Smith schoenen 
Ik heb helaas maar 2 dingen kunnen kopen in 2016. Ik heb deze wishlist ook maar voor een half jaar gedaan en ik wist zeker dat ik dit nooit allemaal ging kunnen halen. Maar er komt zeker een wishlist van 2017 aan en daarin hoop ik dan dat ik dan toch nog alles zou kunnen hebben tegen eind 2017. 

Wat stond op jou wishlist van dit jaar? 

Reacties

Populaire berichten van deze blog

Ik ben terug!

Jeffree Star Birthday Suit lipstick

Carli Bybel palette