Nieuwe blog lay-out!

Het werd tijd voor verandering en dit is nu mijn nieuwe lay-out. Ik wilde iets dat echt naar mijn smaak was en iets waar ik gelukkig van word. En dit is nu een lay-out die ik erg leuk vind. Natuurlijk wil ik graag met jullie delen waar ik deze lay-out vandaan heb en wat ik zoal heb aangepast. 

Ik ben dol op ontwerpen van bloggen en ik vind het heel leuk om met HTML te werken. Elke keer ontdek ik iets nieuws en moet ik het uitproberen op mijn blog. Mijn grote inspiratiebron is natuurlijk Pinterest, daarop vind je alles wat je kan inspireren. 

Ook wil ik een lay-out die beautyliefhebbers aantrekt en daar is roze een goede keuze voor. Je blog ook niet te druk maken. Maar ik ga nog eens een artikel schrijven over hoe je het best een beautyblog kan beginnen met een paar tips. 

Ik heb mijn blog natuurlijk van Pinterest gehaald, hier is de link naar de lay-out. Na het downloaden en de HTML te kopiƫren en te plaatsen op mijn blog. Heb ik eerst een paar woordjes dat in het Duits stond naar het Nederlands veranderd en dat heb ik gedaan door mijn HTML wat aan te passen. Je kan veel video's vinden op YouTube hoe je dit moet doen. Maar als je het leuk lijkt als ik dit eens opneem dan doe ik dat zeker! Ook heb ik de lettertype en de kleur aangepast omdat het maar grijs en saai was.

Hopelijk heb je er iets aan gehad. Snap je niet hoe je de lay-out op je blog kunt zetten? Dan kan je me altijd een mailtje sturen en dan help ik je graag!

Reacties

Populaire berichten van deze blog

Catrice HD liquid Coverage foundation

Nyx Vivid Brights

Maybelline Fit Me Matte + Poreless foundation