I Heart Makeup Unicorns Heart highlight

De unicorn highlights zijn zo bekend in de beautywereld dat iedereen ze wil hebben. Vaak zijn ze alleen maar online te koop en niet iedereen mag bestellen. Gelukkig dat I Heart Makeup met deze highlighter kwam die je zowel online als bij Kruidvat kan kopen. Ik zag de video van VeraCamilla en ik moest deze hebben. Kijk maar mee hoe mooi deze highlighter is! 

De verpakking is erg mooi, maar laat ik het eerlijk zeggen. De verpakking voelt erg goedkoop aan en dat vind ik wel wat jammer. Want ik had hiervoor nog niks van I Heart Makeup en nu ben ik best wel teleurgesteld in hun verpakking. Iedereen heeft natuurlijk hun eigen mening maar ik had beter verwacht na de goede commentaar over deze verpakking. 

Ik vind het ontwerp erg leuk! 

Toen ik voor het eerst de verpakking open deed kon ik mijn ogen niet geloven hoe mooi deze highlighter wel eigenlijk niet is. Ik blijf het een geweldige uitvinding vinden. Ook zie ik direct een prachtige glans en verwacht ik veel pigment.

Toen ik het wou swatshes voelde ik direct een zachte textuur die niet al te hard was. Ook had ik niet veel moeite om swatshe want er komt best wel veel pigment van af. Maar Als je hem in je geheel gebruikt komt het blauwe het meest naar voren, dus daar pas je best mee op. Ook zijn blauwe highlighter ook wel in, het ziet er altijd een beetje raar uit als je een blauwe veeg op je wang zou hebben.

Hij heeft een prachtige glans en past mooi bij elke blush. ik gebruik hem nu al 2 weken elke dag en ik blijf verliefd op deze mooie highlighter. Ik ben zeer positief verrast!

Ik ben aangenaam verrast door I Heart Makeup. Ook had ik al meer verwacht van de verpakking vind ik de highlighter een toppertje! Ben jij ook iemand die graag speciale producten probeert? Dan is dit zeker iets voor jou! 

I Heart Makeup Unicorns Heart Highlight is te koop bij Kruidvat voor €5,99

Reacties

Populaire berichten van deze blog

Ik ben terug!

Jeffree Star Birthday Suit lipstick

Carli Bybel palette