Essence Pure Nude highlighter

Ik ben dol op highlighter en nu de mooie feestdagen er weer aan komen moest ik natuurlijk weer kijken voor een nieuwe mooie highlighter en mijn ogen vielen op deze prachtige highlighter van Essence. Ik heb hier al veel goeds over gelezen en gehoord dat ik hem nu ook in mijn bezit moest hebben. Essence heeft over het algemeen hele mooie highlighter. 

De verpakking vind ik typisch Essence-achtig. Het voelt stevig en niet te goedkoop aan ook heeft het een leuk design.

Alleen er al naar kijken is al zo mooi, maar als je ook ziet hoe gepigmenteerd deze highlighter is. Hij voelt zacht en fluweel aan en korrelt niet.Ook heeft deze een mooie warme ondertoon maar past hij ook perfect voor de lichte huidjes.

Je kan zelf kiezen hoe extreem je de highlighter aanbrengt. Je ziet hem niet zitten dus heel natuurlijk. Ook blijft deze de hele dag mooie glanzen en past hij zich helemaal aan bij koele of warme kleuren. Ik dacht eerst dat het ging vloeken met koele kleuren, maar dat valt best mee. Ook is deze mooi zonder blush. Ik ben fan!

Essence heeft eigenlijk altijd wel mooie highlighters en deze is ook zeker een grote favoriet! Ik gebruik hem elke dag en elke dag krijg ik nog complimentjes hoe mooi deze highlighter is. Ook zorgt hij voor een natuurlijke gloed en zie ik er ook minder moe uit en zie ik er frisser uit. Heb jij deze ook? Zo niet, zou je deze aanschaffen?

Essence Pure Nude highlighter is te koop bij Kruidvat voor €3,59

Reacties

  1. Deze highlighter ziet er mooi uit. Fijn dat hij ook geschikt is voor de lichte huidjes zoals ik!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Populaire berichten van deze blog

Catrice HD liquid Coverage foundation

Nyx Vivid Brights

Maybelline Fit Me Matte + Poreless foundation