❅ EASY & QUICK CLASSIC HOLIDAY MAKEUP LOOK'16 ❅ | Emmekes blog

Hier heb ik dan mijn kerstlook voor dit jaar. Ik heb natuurlijk een klassieke look gemaakt en dat natuurlijk met weinig en zoveel mogelijk budget producten. Je hoeft totaal niet dezelfde producten als mij te hebben. Maar ik hoop dat je mijn kerstlook van dit jaar mooi vindt en veel kijkplezier. Voor productinformatie kan je meer lezen.

Gebruikte producten
- Mac Painterly Paint Pot
- Essence All About Bronze palette
- Yves Rocher Vertige Longueur mascara
- Essence Lashes To Impress in 03
- Essence Lashes To Impress Lash Glue
- L'oreal Nude Magique Blur Creme
- Catrice HD Liquid Coverage foundation in 010 Light Beige
- Essence Stay All Day concealer in 10 Naturel Beige
- Perfect Touch Compact Powder in 01
- db Blush in Peach
- Max & More higlighter in Pink
- Essence lipstick in 04 On The Catwalk

Reacties

Een reactie plaatsen

Populaire berichten van deze blog

Ik ben terug!

Jeffree Star Birthday Suit lipstick

Carli Bybel palette