♥ December ♥

Het is al weer december, wat gaat de tijd toch snel?! Een nieuwe maand betekend ook weer een maand vol met nieuwe plannen en kansen. Ik hoop dat het een betere maand is dan de vorige maanden, want het waren minder leuke maanden voor me. Maar nu wil ik er een leuke, gezellige maand van maken. 

Natuurlijk vlog ik elk weekend al en ik heb er erg veel plezier in. Maar het lukt me niet elke keer om een andere leuke video online te zetten dan alleen vlogs. Maar er komen ook nog kerst video's aan, dus ik ga goed mijn best doen om er leuke video's van te gaan maken. Ook met artikels is het net hetzelfde. Ik heb tijdens school bijna geen tijd om elke week een leuk artikel voor jullie klaar te zetten. Ik moet ten eerste ook een leuk artikel bedenken en dan moet ik hem nog maken en eventueel nog fotograferen. Dus het is een heel gedoe. Maar ik zal in de kerstvakantie vooruit werken zodat ik weer genoeg tijd heb tijdens school om te kunnen studeren. 

Ook is het een gezellige maand, want kerst en nieuwjaar komt er weer aan. Ik heb leuke plannen en ik ben van plan om ook tijdens de kerstvakantie weer terug 2 weekvlogs voor jullie te gaan maken. Dus laat me weten of je dat leuk vind? 

Als je nog vragen hebt voor een artikel of een video, laat het dan zeker weten in de reacties! 

Reacties

Populaire berichten van deze blog

Catrice HD liquid Coverage foundation

Nyx Vivid Brights

Maybelline Fit Me Matte + Poreless foundation