Bucketlist 2016 gelukt?

Begin juli liet ik jullie mijn bucketlist zien. Velen vragen zich toch af of ik beter geen levenslijst wil maken in plaats van een jaarlijst en ik heb daar even over nagedacht en dat lijkt me een goed idee. Want ik heb weinig aan mijn bucketlist gewerkt dit jaar omdat ik wist dat dit onhaalbaar was. Dus er komt zeker een gewone bucketlist aan! Maar laten we toch eens kijken wat er allemaal in dat lijstje stond. 
  • Nieuwe meubels voor kamer kopen
  • Canon camera
  • Pretpark bezoeken
  • Rijbewijs theorie beginnen
  • Rijbewijs theorie halen
  • Mijn nagels eens laten doen
  • Vakantiejob vinden
  • Eigen blogdomein kopen
Wat ik allemaal heb gehaald in 2016:

  • Nieuwe meubels voor kamer kopen
  • Canon camera
  • Pretpark bezoeken
  • Rijbewijs theorie beginnen
  • Rijbewijs theorie halen
  • Mijn nagels eens laten doen
  • Vakantiejob vinden
  • Eigen blogdomein kopen
Het is niet echt veel en dat had ik ook wel verwacht. Ik was ook zeker niet van plan om alles te gaan aanpassen want dit is hoe ik het een half jaar geleden gekozen had. Maar zoals ik zei er komt zeker een gewone bucketlist aan! 

Wat staat bovenaan je bucketlist? 

Reacties

Populaire berichten van deze blog

Ik ben terug!

Jeffree Star Birthday Suit lipstick

Carli Bybel palette