Aliexpress false lashes 💜 yay or nay?

Een tijdje geleden heb ik een paar dingetjes besteld via Aliexpress en natuurlijk leek het me erg leuk om goedkope make-up te kopen om natuurlijk te reviewen. Maar het enige probleem bij mij is dat ik heftig kan reageren op producten en met dat je niet weet wat er allemaal in die beautyproducten zitten wil ik het risico niet pakken om in gevaar te lopen met chemische producten. Dus ik heb veilige producten gekocht zoals hoesjes en natuurlijk nep wimpers.

Het is nu al een tijdje dat ik nep wimpers erg mooi vind en ze meer begin te waarderen. Ik vond het vroeger nooit echt mooi bij me staan en wilde het ook nooit gaan proberen. Maar nu als ik iemand zie met nep wimpers vind ik het net iets extra geven aan de look en mijn korte wimpers kunnen wel wat extra gebruiken.

Ik heb niet van de extreme nep wimpers en kies dus altijd voor natuurlijke wimpers ook zoals nu. Het zijn de natuurlijkse ( ook de goedkoopste ) nepwimpers die ik kon vinden op Aliexpress. Ze hebben een dunne band ( waarschijnlijk van draad of touw ) en daaran zitten hele subtiele ( no aminal ) wimpers aan. Ook moet je de uiteindes nog afknippen voor je de wimper lijm gaat aanbrengen en vervorgens op je wimperrand gaan aanbrengen.

Het was een heel gedoe om deze wimpers mooi aan de krijgen. Door de flexibele band ging het moeilijk om deze netjes en strak op mijn wimperrand te kunnen aanbrengen. Dus daar had ik wel moeite mee maar voor de rest zijn ze mooi natuurlijk en ze blijven goed zitten. Alleen gebruik ik deze nu in combinatie met wat creme liner van EyesLipsFace en gebruik ik maar de helft van de wimper om de look mooi en natuurlijk te houden. Maar ook op zuinig te kunnen zijn met deze mooie wimpers.

Ik vind de wimpers erg mooi en ga er zeker nog meer bestellen. Voor zo weinig geld vind ik dit top lashes! Ik denk dat dit wel mijn favoriete nep wimpers zijn van alle nep wimpers die ik al geprobeerd heb. Voor mij is het een yay! 

De false lashes zijn te koop bij deze verkoper voor 10 stuks ( prijs kan iedere keer veranderen, maar ik heb er €0,75 voor betaald )

Draag jij wel eens nep wimpers?

Reacties

  1. Staan je mooi! Ik heb nu de wimpers van Beautygloss en die van de H&M vaak op. Dat zijn ook aanraders! Xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel! Ik ben erg benieuwd naar die van Mascha! xx

      Verwijderen

Een reactie plaatsen

Populaire berichten van deze blog

Catrice HD liquid Coverage foundation

Nyx Vivid Brights

Maybelline Fit Me Matte + Poreless foundation