Talk: blog update & operatie

Een nieuwe maand betekend een nieuwe update. Ik merk dat ik minder schrijf op mijn blog dus daar wil ik heel graag verandering in maken. Ook ga ik je nog wat vertellen wat er na de operatie nog allemaal gebeurd. Ook heb ik nog een paar blog veranderingen voor jullie! 

Blog update: Ik merk dat ik minder schrijf op mijn blog. Dat komt waarschijnlijk omdat ik het niet meer leuk genoeg vind om over producten te schrijven. Ik koop ook geen make-up meer omdat ik niet meer nodig heb. Ook vind ik Essence, Catrice en Max & More niet zo spannend op dit moment waardoor ik ook geen producten koop om uit te testen voor jullie. Er zal wel weer een tijd zijn dat ik daar wel weer zin in heb maar op dit moment nog niet echt. Ik koop nu de laatste tijd ook meer kleren en misschien moet ik daarover eens een blogpost schrijven. Het zou erg leuk zijn om iets meer variatie in mijn artikels te kunnen steken. Ik ga dit weekend achter nieuwe schoenen en dan zal ik er een klein blogpostje over schrijven. Ik wil ook elke woensdag een leuk artikel online staan hebben. Maar ook elke zaterdag een leuke video. En ook elke zondag een leuke weekend vlog voor jullie klaar hebben staan! 

Operatie: Alles was niet vlekkeloos verlopen. Ik was doodziek van e verdoving en moest daarom nog een nachtje in het ziekenhuis blijven. Als je wilt weten wanneer ik in het ziekenhuis lag, ik moest 24 oktober geopereerd worden en mocht pas de volgende dag naar huis. Ik had ook erge krampen in mijn pols die ik trouwens nog altijd heb maar hij is erg mooi aan het genezen daar ben ik al erg blij mee. Hopelijk kan ik zo snel mogelijk mijn pols weer normaal gebruiken want ik mis sommige technieken van haarzorg. 

Dit was dan mijn lange update. Ik hoop elke woensdag en zaterdag nu iets online te kunnen zetten maar dat zal me vast wel lukken! 

Reacties

Populaire berichten van deze blog

Catrice HD liquid Coverage foundation

Nyx Vivid Brights

Maybelline Fit Me Matte + Poreless foundation