Revlon False lashes | Defining

In de beautywereld wordt er nu op dit moment erg veel gespeeld met valse wimpers. Ik vind ze erg mooi bij heftige looks en als je weg zou gaan naar een feestje. Ik heb het nog nooit echt geprobeerd en toen ik in de Big Bazar was woensdag moest ik er natuurlijk proberen. Ik hoor veel goed over Revlon en het merk had ik nog nooit geprobeerd, dus dit moest ik natuurlijk hebben. Ik ben ze direct gaan uittesten en nu ga ik je vertellen wat ik precies van valse wimpers vind.

Er staat heel handige handleiding in hoe je ze moet aanbrengen. Voor wie geen Engels kan, is dit wel een probleempje. Maar je vindt genoeg nederlandse video's op YouTube hoe je ze moet aanbrengen.

Wat me direct opviel toen ik keek voor nepwimpers was dat ze een dunne bad hadden. Ik heb gezien dat het gemakkelijker is om met een dunne band te werken dan met een dikke band. Vooral voor beginners is dit erg makkelijk. Ook zijn de wimpers niet te lang, ik vind ze perfect.

Er stond ook op de verpakking dat er geen wimperlijm bijzat, dus die ben ik nog even moeten halen. Ik ben voor een budget gegaan. Maar deze werkt perfect en mijn wimpers blijven de hele avond mooi. 

Ik heb verwonderd van het resultaat. Ik vind het super mooi. Ik ga deze meerdere malen gaan halen en ik ga deze vaak gebruiken voor feestjes, maar ook natuurlijk voor een leuke make-up look mee te kunnen maken. Ze blijven mooi zitten, je voelt ze niet en zijn mooi natuurlijk. Alleen had ik een klein beetje moeite met aan de binnenkant van mijn wimpers maar daar moet ik natuurlijk nog op oefenen. Ik vind nepwimpers nog erg mooi. Ik had niet gedacht dat het me zou staan, maar ik ben zeer tevreden.

Zoals ik zei, ik ga zeker nog meerdere pakjes halen. Want ik vind ze erg fijn in gebruik en zijn mooi natuurlijk. Ik heb ook nog nooit echt eerder Revlon gebruikt, dus ik ben positief verrast. Ook zijn ze nog eens budget, dus ook zeker als je begint met het oefenen dat je niet teveel geld moet verspillen. Maar ook heb je er 2 paar in, dus mis je even dan kan het geen kwaad. 

Revlon false lashes | Defining is te koop bij Big Bazar voor €2,49

Reacties

Populaire berichten van deze blog

Catrice HD liquid Coverage foundation

Nyx Vivid Brights

Maybelline Fit Me Matte + Poreless foundation