OOTD ♥ fall 2016

Ik deed voor dit artikel nog nooit een ootd, dus dit is mijn eerste fashion artikel. Ik vind het best spannend want ik weet niet goed hoe ik moet poseren enz. Maar ik hoop dat ik toch een leuk artikel voor jullie heb. Want ik vond het alvast leuk om deze foto's voor jullie te maken. Ik zeg ook alvast dat ik geen fotomodel ben, dus je moet geen wondere foto's verwachten. Maar ik hoop dat je het toch leuk vind! 

Broek: H&M
Hemd: H&M
Jas: C&A
Schoenen: Shoe Discount
Riem: Action
Dit is dan mijn ootd, ik hoop dat je het artikel leuk vond om te kijken. Hopelijk willen jullie nog meer van dit soort artikels zien want ik vind ze super leuk om te maken.

Wat vindt jij van deze outfit? 

Reacties

Populaire berichten van deze blog

Catrice HD liquid Coverage foundation

Nyx Vivid Brights

Maybelline Fit Me Matte + Poreless foundation