Max & More Gel Like nail polish

Max & More heeft over laatst weer een paar nieuwe producten aan het assortiment toegevoegd. Natuurlijk moest ik ook weer eens een kijkje nemen en natuurlijk nam ik een paar producten mee naar huis. Onder andere ook dit nagellak setje die ervoor zou moeten zorgen dat je een gel-look krijgt. Ik gebruik maandelijks wel eens gellak en dat vind ik erg fijn om te dragen. Ik draag niet vaak meer gewone nagellak maar dit wou ik toch eens proberen. 

 De verpakking vind ik niet denderend maar het is natuurlijk het product dat telt. 

Ik merkte direct bij het aanbrengen dat hij best streperig was en moeilijk te verdelen was. Het is ook geen dikke lak dus ik versta niet waarom het niet makkelijk ging verdelen. Ook moest ik wel 2 tot 3 laagjes aanbrengen voor een dekkend resultaat. Toen moest ik ook nog lang wachten tegen dat je lak droog was. Zeker wel 2 uur! De gel top coat brengt wel goed aan, maar de droogtijd duurde ook veel te lang. Na 1 dag begon ook de nagellak al te chippen. Ik ben niet tevreden.

Max & More heeft regelmatig mooie en goede producten, maar het nagelproducten heb ik tot nu toe nog nooit echt fijn gevonden. Ik vind dat de droogtijd te lang duurt, het niet altijd even mooi aanbrengt en ook dat ik tot wel 3 laagjes moet aanbrengen. Ook de houdbaarheid vind ik ook echt niet goed. Ik had wel positieve verwachten maar dit draaide anders uit. Jammer, want het is wel budget. 

Max & More Gel Like nail polish is te koop bij de Action voor €0,95

Reacties

Populaire berichten van deze blog

Catrice HD liquid Coverage foundation

Nyx Vivid Brights

Maybelline Fit Me Matte + Poreless foundation