Sleek Colour Corrector Palette

 Ik was gisteren gaan shoppen in Roeselare. Toen ik het Sleek Makeup schap zag liggen bij de DI moest ik natuurlijk een kijkje nemen en natuurlijk iets meenemen. Ik kijk al erg lang uit naar het colour corrector palette van NYX, maar ik weet niet wanneer ik eens naar Gent dus ik ben erg blij dat Sleek met dit product kwam. Ik heb dus de kleuren van Oswald geleerd in mijn lessen dus het leek me erg leuk om deze eens te gebruiken in een video, lijkt je dat leuk?

Op de achterkant van de verpakking kan je makkelijk vinden hoe je te kleuren moet gebruiken.

  • Groen: neutraliseert roodheid - ideaal voor het bedekken van plekjes en puistjes.
  • Paars: neutraliseert geel - ideaal voor het oplichten van de ogen.
  • Blauw: neutraliseert oranje - ideaal voor het bedekken van zomersproetjes.
  • Roze: heeft een mooie glans en verminderd de donkere plekjes.
  • Geel: neutraliseert paars - ideaal voor het bedekken van donkere kringen on het oog en licht het op.
  • Oranje: neutraliseert blauw - ideaal voor het bedekken van donkere kringen op donkere huid.

De verpakking vind ik erg mooie uitstraling. De verpakking voelt ook erg stevig aan.

Ik vind dat de kleuren er goed uitzien. Ze zien er niet te donker uit en dat is goed voor mijn lichte huid. Want ik heb vaak last vij colour correctors dat ze te donker voor me zijn en dat ze dan niet mooi mee smelten met mijn foundation, maar dit ziet er zeker goed uit.

 Toen ik het product wou gebruiken voelde het direct erg zacht aan. Ook heeft hij erg veel pigment. Maar wat ik super belangrijk vond aan deze colour corrector is dat hij mooi moet samen smelten met mijn gezicht en dat hij dekkend genoeg is. Ik testte het uit en je inderdaad hij werkt fantastisch. Ik ben vooral grote fan van de groene concealer omdat hij al mijn roodheden mooi bedekt zonder er cakey uit te zien. Ik ben grote fan!

Ik had echt niet gedacht dat ik dit product zo graag zou gebruiken, maar ik ben grote fan. Maar als je de concealer onder je ogen zou aanbrengen zou ik dit goed afpoederen met poeder omdat hij nog al redelijk in de lijntjes durft te gaan zitten, maar voor de rest kan ik echt niet klagen want ik vind de concealers fantastisch!

Sleek Colour Corrector Palette is te koop bij de DI voor €8,99

Gebruik jij wel eens een colour corrector?

Reacties

Populaire berichten van deze blog

Ik ben terug!

Jeffree Star Birthday Suit lipstick

Carli Bybel palette