Max & More Mineral Powder Foundation

 Max & More heeft regelmatig nieuwe producten in hun collectie en natuurlijk als er nieuwe producten te verkrijgen zijn moet ik natuurlijk de producten in mijn bezit hebben. Max & More heeft over het algemeen goede producten in hun collectie. Ik vind bijvoorbeeld hun contour palette er goed. Hopelijk is dit product ook een toppertje.

 De verpakking vind ik niet heel bijzonder, maar wat moet je verwachten voor die prijs? Verder erg fijn dat de ingrediënten er ook bij staan.
 De verpakking voelt er goedkoop aan. Ik heb de kleur 02 Meduim Light. Ze hebben ook nog 03, maar 01 kon ik niet vinden in mijn schap, maar ik denk dt hij ook wel te verkrijgen is.
 Ook zit er altijd standaard een kwastje bij de producten van Max & More, maar persoonlijk vind ik ze nooit fijn, dus deze gebruik ik ook niet. Wel fijn dat het er in zit voor de mensen die dit soort kwasten wel gebruiken.
 Het is dus een losse poeder en ik ben dol op losse poeders. Vaste poeders gebruik ik niet super graag omdat die snel een raar efect geven op mijn huid. Maar met losse poeder heb ik daar geen last van.
 De kleur is licht genoeg voor mijn lichte kleurtje. Dus zeker goed voor de mensen met een lichte huid. Voor wie een medium tot donkere huid heeft zal er waarschijnlijk geen poeder zijn in jou kleur. Wel jammer.
 Ik kan de losse poeder mooi aanbrengen. Maar hij zorgt er goed voor dat mijn gezicht mooi matt blijft de hele dag. Ook houd hij mijn concealer mooi op zijn plaats door niet in de lijntjes te laten trekken. Ik vind de poeder erg fijn werken voor zijn prijs. Het is natuurlijk geen poeder net zoals MAC, maar voor iemand die niet veel te besteden heeft kan dit toch een erg leuk product zijn.

Ook voor baken is dit een erg leuk product! Ik deed baking nooit hiervoor en nu is het verslavend!
Ik ben positief verrast door dit product, ik gebruik het nu al een poosje en hij is nu een favoriet bij me geworden. Gelukkig dat er nog veel product in het potje zit want hij gaat hard bij me.

Max & More Mineral Powder Foundation: €1,49 te koop bij de Action, andere kleuren te verkrijgen.

Reacties

Populaire berichten van deze blog

Catrice HD liquid Coverage foundation

Nyx Vivid Brights

Maybelline Fit Me Matte + Poreless foundation