Max & More lipbalm ( dupe EOS )

 Ik zag dat de Action een paar nieuwe producten in hun schap had gekregen en natuurlijk moest ik daar gebruik van maken. Ik wou echt van alles meedoen, maar ik wilde alleen de spulletjes meedoen die ik echt zou gaan gebruiken. Dus ik heb het klein gehouden. Maar toch heb ik een leuk product die ik toch al een tijdje wou en nu heb ik dat veel goedkoper kunnen krijgen in de Action, dus super leuk!

 Je hebt verschillende geuren en ik ben voor vanille gegaan omdat ik dat één van de lekkerste geuren vond die er lagen. Je kad waarschijnlijk nog blueberry en strawberry. De verpakking vind ik echt geweldig, het is een schattig bolletje. Het is ook heel goed afgekeken van EOS, de hele bekende 'bolletjes' lipbalm. Ik wilde ze graag eens online bestellen vanwege hun leuke vorm maar nu kan ik ze gewoon bij de Action vinden.

Toen ik deze voor het eerst aanbracht op de lippen voelde het aan als boter. Zo goed bracht hij aan. Maar ook doet hij erg goed zijn werk. Ik bracht hem aan op mijn droge lippen en na 1 uurtje waren mijn lippen 'velletjes-vrij'. Ook de geur is niet chemisch of te sterk want daar was ik een beetje bang voor. Maar ik ben zeer positief over deze 'simpele' lipbalm.
Een lipbalm is niet zeer bijzonder, maar hij moet wel goed zijn werk doen. En deze is zeker een aanrader daarvoor. Niet alleen de verpakking is verleidelijk maar ook is het product zelf fantastisch. Verder heeft hij geen kleurtje of glittertje af. Wel een mooie glans. Dus ik zou zeggen, ren naar de Action!

Max & More lipbalm ( dupe EOS ): €0,99 bij de Action, verschillende geuren

Reacties

Populaire berichten van deze blog

Ik ben terug!

Jeffree Star Birthday Suit lipstick

Carli Bybel palette