Kletsen: operatie, tandarts, gelukkig?

Op dit moment weet ik niet waar m'n voeten sta. Ik heb de laatste tijd ook gewoon zoveel leuke en slechte dingen meegemaakt. Ook grote beslissingen moet nemen of ik het nu wou of niet. Maar zo gaat het leven, keuzes horen bij je levenslijn. Maar daarnaast word ik nog eens geopereerd en moet ik nog eens nodig bij de tandarts en daarover wil ik het vandaag met jullie over hebben.

Keuzes maken: Het is elke dag een uitdaging om keuzes te moeten maken in je leven of het nu goede of slechte keuzes zijn. Je kan ze allemaal op eigen risico doen, maar zolang je er blijft goed bij voelen is dat goed. Maar er is zoveel gebeurd te laatste tijd dag het alleen maar slechter komt bij me. Verliefdheid is iets moois maar daar wordt nog al vaak misbruik van gemaakt. In 2016 heb ik me nog nooit zo slecht gevoeld als het om verliefdheid gaat. Elke dag zit in te denken hoe het later met me zal gaan als ik nu nog niet eens een deftige relatie kan hebben. Daarom is keuzes maken in deze periode erg moeilijk voor mij.

Tandarts: Ik heb eindelijk na 4 jaar nog eens op tand controle geweest en er zijn toch weer een paar toepassingen waar ik echt blij om ben. Ik was al een tijdje mijn tanden echt beu omdat ik vond dat het niet meer wit genoeg was en glad genoeg was. Ik poets ook elke dag mijn tanden maar het hielp niet. Ik ben daarom woensdag naar de tandarts geweest en hij heeft er goed zijn werkt gedaan om mijn tanden terug mooi glad te kunnen maken. Ik heb ook een product meegekregen dat ik 1 keer per week mag gebruiken als tandpasta om vlekjes en calcuim vlekjes weg te krijgen. Hopelijk heb ik na een paar weken al een goed uitzicht. Ook moeten er nog 4 gaatjes gevuld worden ( shame on my! ) maar die worden opgevuld en dat is mijn gebit weer als nieuw!

Operatie: Nu dinsdag word ik waarschijnlijk geopereerd aan mijn pols. Ik heb al een tijdje last van een kiest op een gevoelige en riskante plaats en die blijft maar groeien. Maar nu hebben mijn mama en ik een afspraak gemaakt want ik heb dringend mijn handen nodig voor mijn praktijk lessen als kapster. Dus ik hoop dat ik dan ook snel genees. Maar hoe mijn pols word na behandeld dat weet ik nog niet. Hopelijk geen plaaster want dan kan ik niks meer doen behalve schrijven ( ik ben linkshandig ) Maar ik hoop vooral voor mijn praktijk lessen en voor het bloggen dat er geen probleem mag zijn.

Dit wat dan even een kleine update van hoe het met me gaat. Ik ga deze namiddag lekker shoppen met een goede vriendin van ik, dus een shoplog kan je zeker verwachten! 

Reacties

Populaire berichten van deze blog

Ik ben terug!

Jeffree Star Birthday Suit lipstick

Carli Bybel palette