FALL MAKEUP LOOK + NIEUW HAAR! | Emmekes blog

Ik heb na een lange tijd weer een video voor jullie! Ik ben ook al weer een hele poos afwezig geweest maar het heeft wel zijn redenen geweest. Maar ik hoop het goed te kunnen maken met deze video, dus ik wens jullie veel kijkplezier! En als je wilt weten welke producten ik allemaal gebruikt heb, klik dan even op het artikel.

Gebruikte producten:
- Fashion Professional primer
- Catrice Even Skin Tone foundation in 005 Even Ivory
- Essence Stay All Day concealer
- Max & More controuring pallette
- W7 Hollywood Bronze & Glow palette
- Essence For Bidden volume mascara
- Essence All Eyes On My waterproof mascara
- Essence longlasting lipliner in 07 Plum Cake

Reacties

Populaire berichten van deze blog

Ik ben terug!

Jeffree Star Birthday Suit lipstick

Carli Bybel palette