Aan het genieten...

Het is nu sinds vorige week dat ik weer meer van dingen ben gaan genieten. Ik heb nu fijne mensen rond mij, leuke dagen en gewoon van mezelf genieten door dingen te doen doe ik leuk vind. Ik ben daarom weer actief op YouTube! Ik heb het weer erg naar mijn zin en ik volledig zin om de draad terug op te pakken. Ik heb gewoon zo'n fijne mensen die mij willen helpen dat ik me ook vele beter voel.

Er is ook gewoon een tijd aangebroken dat ik het verleden achter mij moest laten. Ik denk er nu ook zoveel weinig mogelijk aan en dat lukt redelijk goed. Ik ben ook veel beter geworden in de lessen en natuurlijk ook in werk zoeken. Ik ga dit weekend eens goed op stap gaan om werk te gaan zoeken in een winkel. Ik ben natuurlijk bijna 18 dus het wordt wel tijd dat ik eens goed begin te sparen om mezelf later iets moois te kunnen geven.

Ik ga natuurlijk nog 4 jaar naar school dus veel werken tijdens de schooldagen zal moeilijk gaan. Maar ik zal proberen veel te werken in de vakantie's om heel wat te kunnen gaan sparen. Ik ben ook sinds vorige week weer gaan werken als babysitter voor jonge ouders en ik heb er erg veel plezier in. 

Ik ben weer actief op YouTube, maar op mijn blog zal ik proberen elke week 2 artikels online te gooien. Ik heb geen vaste dag dat ik er ééntje online zou zetten, want ik wil natuurlijk wel dat het artikel leuk genoeg is om online te zetten. Ook met video's is dat net hetzelfde, ik wil een goede video! Natuurlijk kan je me erbij helpen door wat te helpen brainstormen. Je kan je ideeën natuurlijk in de comments achter laten.

Hopelijk heb ik nu wat meer duidelijkheid kunnen geven en ik ga er weel helemaal invliegen!

Reacties

  1. Leuk voor te lezen dat het goed met je gaat, ik wens je alvast succes met het zoeken naar een baan :)

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Populaire berichten van deze blog

Catrice HD liquid Coverage foundation

Nyx Vivid Brights

Maybelline Fit Me Matte + Poreless foundation