10 tips voor een mooie huid

Bron: Beautyscene.nl
Ik verzorg de laatste tijd nu meer mijn huid. Het is ook zeker nodig het hele jaar door, maar met deze koude dagen geef ik het graag wat meer aandacht. Daarom heb ik voor jullie 10 tips om jullie huid mooi te houden. Ik pas ze soms ook toe en zeker als het om mijn huid gaat. Je wil het zo lang mogelijk jong houden, dus graag er dan ook zeker zorg voor.


  1. Zorg dat je elke avond je make-up verwijderd!: Er is niks slechter dan gaan slapen met make-up aan. Zo kun je je poriën verstoppen en kan je huid niet meer goed ademen.
  2. Drink elke dag genoeg water: Mineralen zijn erg goed voor de huid dus een paar glazen water drinken doet elke dag wonderen.
  3. Goede verzorgingsroutine: Zorgt dat je de juiste producten voor jou huid gebruikt. Zo kan je de balans van je huid mooier behouden.
  4. Wat jij eet, eet je gezicht ook: Zorg dat je ook gezond genoeg eet om extra talg ( vet ) achterwege te kunnen laten.
  5. Zorg voor gereinigde kwasten: Zorg toch ten minste dat je elke week je kwasten die je gebruikt toch wel eens schoon te maken. Het is niet proper om je elke dag op te maken met microben op je gezicht.
  6. Gebruik producten die niet over tijd zijn: Het gebeurd nog te vaak dat mensen make-up gebruiken die over tijd zijn. Vooral bij mascara en vloeibare producten is dit erg belangrijk! Dus zeker goed naar de houdbaarheidsdatum kijken en bij mascara zou je hem maar liefst 3 maandjes gebruiken.
  7. Op tijd gaan slapen: Als je op tijd in je bed kruipt zal je je da volgende dag fris voelen, maar ook je huid. Als je laat gaat slapen en vroeg weer uit te veren moet ga je toch rap aan je huid kunnen zien dat hij niet voldoende rust heeft gehad.
  8. Bescherm je goed tegen de zon: Hoe beter je je huid op jonge leeftijd tegen de zon hoe later de rimpeltjes zullen verschijnen.
  9. Drink thee: In groene thee zitten antioxidanten die zorgen voor een mooie en stralende huid. Daarom drink ik het elke dag.
  10. Geef je gezicht elke week een maskertje: Niet iedereen heeft daar de tijd voor, maar het zou toch je huid een oppepper geven.
Dit zijn dan mijn 10 tips voor een mooiere huid. Ik pas vele van deze tips toe en mijn huid ziet er erg goed uit. Natuurlijk ben ik wel nog jong, maar als je het goed verzorgd tot je ouder bent dan zal dit je dankbaar zijn.

Heb jij nog tips?

Reacties

  1. Fijne tips, ik verzorg ook erg goed mijn huid want dat vind ik enorm belangrijk :)

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Populaire berichten van deze blog

Ik ben terug!

Jeffree Star Birthday Suit lipstick

Carli Bybel palette