Waar blijf ik toch?

Het is toch al weer een hele poos geleden dat ik nog iets poste op mijn blog en op mijn YouTube kanaal. Ik heb het namelijk erg druk met school, maar ook zijn er op dit moment zoveel dingen gebeurd dat het me gewoon niet lukt om gelukkig voor de camera te gaan staan. Ik hou nog altijd van bloggen en video's maken, maar ik moet er wel gelukkig uitzien en ook zijn. Op dit moment is dat niet echt in mij te vinden. Ik moet weg weer op het pad vinden, maar ik krijg veel steun van vrienden en familie. Natuurlijk is het iets persoonlijk, dus vraag me niet wat er met me is. Ik zal er toch niet op antwoorden.

Hopelijk heb ik duidelijkheid kunnen geven van hoe het op dit moment met me gaat. Ik zal zondag weer proberen een video te filmen en die zo snel mogelijk online proberen te zetten.

Welke video's en artikels wil jij zien?

Reacties

Populaire berichten van deze blog

Ik ben terug!

Jeffree Star Birthday Suit lipstick

Carli Bybel palette