Mijn droom opleiding!

 Ik droom al jaren lang om visagiste worden. En 1 september mag ik eindelijk na jaren dromen ook mijn kapperopleiding volgen. Natuurlijk zit daar nagels en visagie tussen dus daar was ik al erg blij mee. Ik kreeg ook maandag mijn spulletjes en daarin zat al een make-up tasje in en nog veel meer.

Er zitten ook nog kwasten in, maar ook een band voor het haar naar achteren te houden. Echt hele basic dingen om mooi je make-up aan te brengen. Ik ben erg blij dat ik dit mag doen. Zo leer ik nog veel meer bij over make-up want leren kan nooit geen kwaad. Natuurlijk zeg ik er al even bj dat zo'n opleiding niet goedkoop is. Dus je moet het echt willen en goed je best doen want dit kost toch een hoop geld. Maar ik ben zo blij dat ik dit mag doen en ik zal erg goed mijn best doen. Natuurlijk als ik nog wat bij leer pas ik die natuurlijk aan in mijn make-up tutorials. Ook haar tutorials komen dan ook zeker meer van pas want ik ga allerlei kapsels leren en die wil ik jullie ook zeker leren. Ook komt er deze week nog een video online met de spulletjes die ik gekocht heb voor mijn opleiding.

Welke richting/opleiding doe/deed jij?
( Deze foto's zijn door mij genomen, dus gelieve deze NIET te gebruiken! Want dit schend het vertrouwen van mijn nichtje. )

Reacties

  1. Wat leuk! Veel plezier met je nieuwe opleiding, je gaat het super doen meid :)

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Populaire berichten van deze blog

Ik ben terug!

Jeffree Star Birthday Suit lipstick

Carli Bybel palette