Welkom op Emmekes blog!

Welkom op mijn persoonlijke lifestyle blog! Ik ben Emke en ik zal wekelijks lekker kletsen over de dingen die me nu bezig houden. Je mag ook alvast jou suggestie achter laten in de comments want dan weet ik al wat ik zoal op voorrand moet gaan voorbereiden.

Ik ben deze blog gestart omdat ik t'n eerste een grote kletskous ben maar ook omdat ik deze blogwereld niet kan verlaten. ik ben al beautyblogger geweest, maar ik zat toen in een grote dip. Maar nu wil ik deze blog ook lekker rustig aan gaan doen en het is ook een totale andere richting voor mij. Ik die dol was op beauty gaat nu plots een lifestyleblog beginnen. Ik heb er ook even over nagedacht maar ik kan de blogwereld niet verlaten dus begin ik maar gewoon lekker opnieuw.

Op deze blog kan je wekelijks van mij een artikel verwachten. Deze blog gaat dan over dingen nie nu een hoofdrol spelen in mijn leven. Maar ook fashion is zeker wat je hier kan verwachten!

Ik hoop dat je deze blog erg leuk gaat vinden en hopelijk ik ook. Als je op de hoogte wilt blijven van mijn nieuwste artikels, volg me dan op Bloglovin die je hier aan de rechterkant kan vinden.

Reacties

  1. Super dat je weer de stap neemt voor te bloggen! Ik lig nu ook al een week stil omdat ik eerst in mijn privé leven dingen moet oplossen :)! Wens je alvast veel succes!
    X

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Populaire berichten van deze blog

Catrice HD liquid Coverage foundation

Nyx Vivid Brights

Maybelline Fit Me Matte + Poreless foundation