Hema goodies

 Hema verwonderd me de laatste tijd met vele leuke agenda goodies. Ik ben dan ook een agenda-verslaafde aan het worden. Ik vind het erg leuk om mijn agenda leuk te maken. Ook al is de agenda op zichzelf ook al erg mooi, natuurlijk kan ik het niet laten om wat kleine dingetjes eraan toe te voegen.

 De agenda heeft een erg leuk thema. Ze heeft verschillende kleurtjes en dat maakt een agenda veel leuker. Ik zelf ben niet zo van de saaie agenda's en wil altijd een kleurrijk boekje. Dat maakt het ook voor mezelf veel leuker om erin te gaan schrijven.

In deze agenda staat van alles in. Je kan je uurrooster van school erin schrijven, maar ook de punten die je tijdens het schooljaar haalt. Ik vind het ook erg belangrijk om die bij te houden. Ook staan er vele standaard dingen in zoals een maand schema, waarop je dan verjaardagen kunt opschrijven, maar ook een hele info over jezelf. En natuurlijk ook het jaar kalender van 2016 en 2017. En achter de agenda kan je nog adressen schrijven en info. Maar ook wat je alvast voor in 2018 wilt gaan doen.
 Dit is de eerste week die te vinden is in de agenda en dat is dan ook gelijk vorige week dat ik ermee aan de slag ging. Hier was hij nog best saai en had ik elke dag wel wat te doen. Dus het was ook een best drukke week voor me.
 Dit is deze week. Hier heb ik nog niet veel plannen, dus het is een rustige week. Hier zie je dat ik een sticker heb gebruikt en ook mijn nieuwe stempels die ik ook bij de Hema kocht. Ik vind het een leuke goodie.
 Dit is de stempel waar ik het over heb. Hier zitten 12 verschillende stempels op en daarmee kan je je agenda leuker maken door het te stempelen dan door te schrijven. Ik ben hiermee nog geen held, maar elke dag leer ik weer meer bij.
 Dit is ook jammer genoeg de enige variant die ik kon vinden want ik vind het leuke en handige stempels. Deze stempel is ook erg makkelijk in gebruik en stempelt erg mooi.
Ik ben zeker van plan om meer goodies te halen van de Hema want ik kan maar niet genoeg krijgen van hun leuke items die ze er verkopen. De agenda kost €6,75 en de stempel €3,25, dus echte koopjes!

Heb jij altijd een agenda of gewoon een boekje waarop je alles opschrijft?

Reacties

Populaire berichten van deze blog

Ik ben terug!

Jeffree Star Birthday Suit lipstick

Carli Bybel palette