Catrice Matt Lip Artist lipstick

Ik kocht na een hele tijd weer eens een paar make-up producten onder andere lipproducten. Ik koop nu al de laatste maanden geen make-up meer, maar de nieuwe collectie van Catrice komt stilletjes aan in de winkel en dan maakt me toch erg nieuwsgierig om de producten te gaan proberen. Ik heb nog niet veel van de collectie kunnen bemachtigen maar ik heb toch al een aantal dingetjes voor jullie die ik kan laten zien.

De verpakking vind ik niet helemaal mijn ding omdat het vrij goedkoop aanvoelt en dat ben ik eerlijk gezegd niet gewend van Catrice. Het is ook alsof de lipstick los in de verpakking zit, dat voelt niet echt fijn.

De lipsticks gleden over mijn huid en voelen erg zacht aan. Ook hebben er een erg mooi pigment!

Hier heb ik de kleur 010 en dat is ook de lichste kleur van de lijn en die vind ik persoonlijk ook de mooiste. Hij is draagbaar voor elke dag. Het is een nude kleur maar met een roze tintje erin. Typisch mijn kleurtje dus ik denk dat ik deze nog vaak zal aanhebben.

 Kleur 020 is ook een draagbare kleur maar net iets gewaagder. Ik kreeg ook vele complimentjes over deze lipkleur. Ik denk dat deze kleur perfect is voor de herfst die eraan komt. Ik vind het nog altijd spannend om met deze kleur rond te lopen, maar ik vind de kleur super mooi.

De lipsticks glijden over de lippen. Ze voelen fluweelzacht aan op de lippen en kunnen een drankje overleven. Ze trekken wel in de lijntjes, maar dat is ook het enige nadeel want voor de rest blijft deze wel 4 uurtjes mooi zitten. Geen 6 uurtjes zoals belooft, maar 4 uurtjes is ook best wel al lang.

Catrice Matt Lip Artist lipstick is te koop bij de Kruidvat voor €4,99 per stuk.

Reacties

Een reactie plaatsen

Populaire berichten van deze blog

Catrice HD liquid Coverage foundation

Nyx Vivid Brights

Maybelline Fit Me Matte + Poreless foundation